Môj májový plán

Cez máj chcem zhodiť 4 kg. Potrebujem dobrý májový plán.

Prečo ho potrebujem:

Musím si priznať, že v poslednom období som vymäkol. Ešte do konca januára som sa celkom držal. Keď som sa ale v marci rozjazdil na bicykli, poľavil som. Hýbem sa síce veľa, ale:

  1. Jem viac,
  2. pridal som dosť chleba, zachutili mi ovsené kaše, aj sladké, ale najmä
  3. zväčšil som porcie / aj na večeru
  4. a zachutilo mi pivo

Pribral som 4 kg. Celkovo dostala disciplína riadne na frak. Moje pohybové aktivity sú stále viac o výkone, orientované skôr na cukry, ako na spaľovanie tukov. Treba to zmeniť. Preto si dávam tento májový májový cieľ:

Oddnes do 31. mája dám dole 4 kg.

Pohyb:

5 dní v týždni strávim aspoň hodinu aktívnym kardio pohybom na čerstvom vzduchu. Spomalím a tréningy upravím tak, aby som maximálne aktivoval tukový metabolizmus (65%MTF):

  • polovicu tréningov spomalím na 130 BPM tepovú frekvenciu,
  • 3x do týždňa disciplinovane dodržím HIIT (intervalový výkonnostný) tréning,
  • minimálne raz týždenne pridám beh, plávanie, alebo nordic walking.

Aspoň raz týždenne pôjdem von s niektorým z účastníkov výziev Reštartni sa.

Strava:

  • Po piatej hodine počas mája úplne vylúčim ťažké jedla a sacharidy. Nahradím ich zeleninou, šalátmi, tofu, tuniakom, 2x cestovinou.
  • Drasticky obmedzím vysokokalorické potraviny. Takmer na nulu.
  • Ovsená kaša maximálne dva krát týždenne, bez sladkých príloh a s kontrolovaným objemom (menšia neplná miska.)
  • 5x denne malé porcie. Podľa princípu ovocie doobeda, silnejší obed, zelenina večer.
  • Zmenším porcie, na obede vždy niečo nechám. Nedojem.
  • Kompletne vylúčim cukrovinky a koláče. Žiadne. Celý máj. Nulová tolerancia.
  • Minimálne dva krát týždenne ryba.
  • Olej len olivový.

Pitný režim

  • Úplne vylúčim pivo a alkohol. Celý mesiac nulová tolerancia.
  • Denne vypijem postupne dva litre vody.
  • Maximálne 2 kávy denne, väčšiu potrebu nahradím čajmi.
  • Obdeň pripravím smoothies. Začnem viac experimentovať so zeleným Smoothie.
  • Pri tréningu počas celého mesiaca iba voda, nanajvýš ionťák.

Kontrola

  • Zapíšem a verejne na pokece priznám každé porušenie, súhrnne mám právo na 3 porušenia.
  • Pravidelne budem evidovať pohybové aktivity. Všetky aktivity zapíšem čo najpresnejšie, ešte v ten deň do tréningového plánu (AKTIVITY).
  • Obdeň budem analyzovať kalorické hodnoty a GI potravín. Na ich základe si budem pripravovať týždenný jedálniček.
  • Ak tento plán v máji nezvládnem a nedodržím, nebudem sa vyhovárať a budem to vnímať ako svoju slabú vôľu.

31. mája budem mať o 4 kg menej.

Predpokladám, že každý týždeň dám dole kilogram. Ak budem nasledujúci týždeň stagnovať, upravím a sprísnim plán na nasledujúci týždeň.


A čo vy? Pridáte sa a vytvoríte si aj Vy svoj osobný májový plán? A dosiahnete ho?

Mal by byť váš osobný a mal by byť taký, aby ste ho reálne zvládli.

Stanovte si reálne ciele, ani veľké, ani malé. Také, ktoré ste schopní dodržať. Popíšte ich čo najpresnejšie. Netrýznite sa. Ak je cieľ schudnúť, vedzte, že rozhodujúca je zmena stravy a disciplína. A dodržte ich. Nefabulujte, Neklamte sami seba. Nerobte okolo toho žiadnu vedu. Začnite.

S týmto plánom budeme v programe REŠTART pracovať celý máj a verím, že na konci to väčšina z nás dá.

Veľa úspechov.

Petere

Viac o programe Reštart [plsc_button url=“http://www.restartnisa.sk/restart-program/“ target=“_self“ color=“orange“ style=“flat“ radius=“square“ size=“st“]Program Reštart[/plsc_button]

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

7 kopcov 3 jazerá 2020

5. ročník turistickej výzvy pre turistov, cyklistov a rodiny s deťmi.
Propozície

Rozhýbte sa s nami

7 kopcov 3 jazerá 2020

7 kopcov 3 jazerá 2020

7 kopcov 3 jazerá 2020 ZSSK restart challenge Toto leto bude o Slovensku. O turistike, cyklistike, výletoch a o horách. Zapojte sa do jubilejného 5. ročníka turistickej výzvy. 

VIAC »
Jesenna nakladacka

Kardionápravník 2020

Jesenná nakladačka Nalož si cez jeseň koľko unesieš, aby sme si v decembri s chuťou mohli dať krémeš a makovník 🙂 Pridaj km POHYB Beh, chôdza, nw a

VIAC »
Ďalšie články autora
Letná banícka fuška

Letná banícka fuška štartuje už 9. augusta

Letná banícka fuška je 3. bežeckým run podujatím série 4 Podoby Rákoša, ktoré sa koná v Rožňave. Behá sa na kopci Rákoš, ktorý sa nachádza v bezprostrednej blízkosti Rožňavy a poskytuje mnohé príťažlivé bežecké trasy.

VIAC »

3 komentáre na “Môj májový plán

  1. Spätné upozornenie: ..,. a dá sa to | REŠTARTNI SA

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *