Zdravie

Obmedz stres, mastné, ťažké, sladké, múčne a tiež liehoviny. Aby si bol zajtra do práce fit. Štát ťa potrebuje. 🙂

Katarína Tereza Lamošová – bojujem s chorobou ale už ma nič nezastaví

Katarína Tereza Lamošová – bojujem s chorobou ale už ma nič nezastaví

Dostala som za úlohu pripraviť pre vás pondelkový príhovor Kardionápravníka. Tak tu je môj príbeh. Behám, otužujem, plávam, bicyklujem.
Šport mi pomáhal zvládať ťažké úlohy a stres: Izabela Rafanidesová

Šport mi pomáhal zvládať ťažké úlohy a stres: Izabela Rafanidesová

Pondelkový motivačný príhovor kardionápravníka pripravila Izabela Rafanidesová cyklistka a skialpinistka ktorá je dlhoročnou členkou restartnisa.
Aj s bruchom sa dá :-) Pondelkový motivačný príhovor Jany Čičelovej

Aj s bruchom sa dá 🙂 Pondelkový motivačný príhovor Jany Čičelovej

Aj keď si ráno pospíme, vždy stihneme prechádzku, alebo bike. Je to aj vďaka tejto úžasnej skupine, kde sa všetci spolu navzájom podporujeme.
Vyznanie horám: Ivana Viskupová

Vyznanie horám: Ivana Viskupová

Vyznanie horám, ten pocit pokory, radosti, slobody, poznáte sami. Mňa to robí lepším človekom. Je to mojou súčasťou.
Postkrémešový motivačný príhovor Petra Petra

Postkrémešový motivačný príhovor Petra Petra

Budem rád, ak si dáte teraz nejaký cieľ alebo výzvu do konca septembra alebo roka. Mojou bude tráviť aspoň jednu hodinu denne (v prírode!

Nadváha, ako zhodiť?

Huawei Watch 3 Pro: chudneme so smart hodinkami a smart váhou

Huawei Watch 3 Pro: chudneme so smart hodinkami a smart váhou

Hodinky Huawei Watch 3 s váhou Scale 3 ponúkajú skvelý nástroj na meranie a motiváciu pri chudnutí, rozhýbaní sa a zhodení prebytočných kíl.
Ako vplýva cukor na Vašu nadváhu

Ako vplýva cukor na Vašu nadváhu

O tom, že cukor je návyková látka dnes nik nepochybuje. Obmedzte príjem cukrov a uprednostňujte potraviny s nízkym glykemickým indexom.
Ako najefektívnejšie spaľovať tuky?

Ako najefektívnejšie spaľovať tuky?

Snáď najlepšia zásada ako udržať váhu v normále je vyrovnať príjem a výdaj. Ak ste[…]
Dobré a zlé jedlá prehľadná tabuľka čo jesť pri nadváhe

Dobré a zlé jedlá prehľadná tabuľka čo jesť pri nadváhe

Čomu by sme sa mali v stravovaní vyhýbať a čo naopak vyhľadávať? Prehľadná tabuľka Vám umožní zákaldný prehľad čoho sa pri nadváhe vyvarovať.
Ranná rozcvička je pre telo rovnako dôležitá ako raňajky.

Ranná rozcvička je pre telo rovnako dôležitá ako raňajky.

Každého, kto sa zapojí a do konca roka dá denne každé ráno malú rozcvičku odmeníme odznakom Zimné kardio vtáča. Reštartni sa. Začni.
Zopár dobrých tipov ako si udržať nadváhu v norme

Zopár dobrých tipov ako si udržať nadváhu v norme

Keď sme tak brouzdali po internete našli sme zopár dobrých tipov, ako si udržať nadváhu[…]

Nakazíme ťa endorfínom, pohybom a zdravým životným štýlom

Prejsť na začiatok