Všeobecné obchodné podmienky Reštartnisa.SK
Úvodné ustanovenia
- Občianske združenie Reštartnisa, O.Z., Horná 5, 834 15 Bratislava, Slovensko, IČO: 50090127 (ďalej len „organizátor“ alebo „Reštartni sa“) je zapísaná na Ministerstve vnútra Slovenskej republiky, sekcia verejnej správy, Drieňová 22, 826 86 Bratislava 29, dátum vzniku 15.12.2015.
- Združenie Reštartnisa prevádzkuje vzdelávací a komunitný portál na prevádzke Reštartni sa, Námestie SNP 13, 81106 Bratislava, Slovensko (vchod z pasáže z námestia SNP priamo cez Paris Café, 4 posch. MEET) a na WEB stránke www.restartnisa.sk.
- Prostredníctvom tohto portálu má tretia osoba ( ďalej „účastník“ ) možnosť prezerať si články a zúčastňovať sa bezplatných i platených programov REŠTART. Súčasne za podmienok určených týmito všeobecnými obchodnými podmienkami ( ďalej „VOP“ ) a za predpokladu akceptácie/dohody organozátorom má táto osoba ako účastník možnosť zúčastniť sa zvoleného programu alebo služby.
- Adresa elektronickej pošty organizátora je [email protected]. Telefónne číslo organizátora 0948 615555.
Operačné hodiny call centra a reklamačného strediska organizátora: bežné pracovné dni pondelok až piatok od 09.00 -16.00 hod. mimo dní pracovného pokoja a sviatkov. Tieto údaje môžu byť kedykoľvek pozmenené alebo aktualizované na www.restartnisa.sk. - Tieto VOP upravujú právne vzťahy medzi Reštartnisa, OZ ako organozátorom a účastníkom, ktorý v súlade a postupom podľa VOP prejaví záujem o účasť vo vybranom typu programu na internetovej stránke www.restartnisa.sk. Tieto právne vzťahy sa primerane riadia ustanoveniami príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky, najmä Občianskeho zákonníka SR a Obchodného zákonníka SR.
Program REŠTART
- Program REŠTART je ročný motivačný korešpondenčný online program, ktorý sa zverejňuje cez nástenku RESTARTNISA.SK nepretržite a mailom newsletterom týždenne, spravidla každý utorok.
- Objednávka programu REŠTART je ročná alebo kvartálna s pevnou cenou kreditu. Platí sa pri zaregistrovaní v objednávkovom formulári cez platobný terminál Trustpay, pred dodaním prvej úlohy a otvorením nástenky. Cena je stanovená fixne. Dodávkou sa v tomto prípade rozumie ROK 52 (resp. KVARTÁL 12) týždenných motivačných zadaní na mail kupujúceho. Počas tohto obdobia má účastník k dispozícii celú nástenku a všetky služby programu.
- Proces tvorby vystavenia objednávky prebieha v elektronickom formulári. Následne účastník obdrží potvrdzovací mail s inštrukciami a prvou úlohou. Ďalšiu úlohu získava v najbližšom týždennom distribučnom termíne po pripísaní čiastky kreditu na účet organizátora.
- Pred zaslaním objednávky organizátorovi je od kupujúceho vždy vyžadované, aby účastník odklikol a potvrdil, že sa oboznámil a súhlasí s platnými VOP organizátora, považujúc ich za súčasť zmluvného vzťahu medzi organizátorom a účastníkom. Proces vystavenia a zaslania objednávky účastníkom nie je možné zavŕšiť bez vykonania tohto úkonu. Každej objednávke je pridelené evidenčné číslo.
- Objednávka kupujúceho sa považuje za odoslanú po úspešnej registrácii v systéme a doručení potvrdzovacieho mailu. Pre vystavenie daňového dokladu ke potrebné zo strany kupujúceho dodať všetky fakturačné a požadované údaje – názov objednávaného programu, jeho, dodaciu, fakturačnú adresu, e-mailový a telefonický kontakt na kupujúceho.
- Organizátor vykoná akceptáciu objednávky kupujúceho zaslaním e-mailu alebo správy kupujúcemu. V akceptačnom e-maile organizátora bude uvedená skutočnosť akceptácie objednávky programu kupujúceho.
- Organizátor si vyhradzuje právo objednávku neprijať v prípade, že nadobudne presvedčenie, že program nebude pre kupujúceho prínosný, alebo mu môže zdravotne ublížiť.
- Organizátora poskytuje kupujúcemu Garanciu vrátenia peňazí do 30 kalendárnych dní (mesiac) po prijatí objednávky. V tejto lehote môže účastník bez akéhokoľvek dôvodu program prerušiť a požiadať o vrátenie peňazí a predávajuci mu ich bez podmienok a prieťahov celé vráti.
- Ihneď po ukončení mesačnej garančnej lehoty obdrží účastník faktúru (daňový doklad) na prijatú platbu.
- Po tejto lehote sa ročný kredit pri prerušení programu zo strany kupujúceho z akéhokoľvek dôvodu nevracia v celku ani v jeho alikvótnej časti.
- Ak účastník nedostane dodávku v termíne (mail s úlohou v týždennom termíne) bezodkladne o tom informuje organizátora na mail: info@restartnisa.sk
- Ak bola dodávka (mail s úlohou) zo strany účastníka riadne a včas realizovaná a účastník si ju z akéhokoľvek dôvodu neprevezme (nefukčný mail, neprebratie, pošty a pod…) považujú obe stránky dodávku za splnenú
- V prípade prerušenia dodávok úloh zo strany organizátora (z dôsledku vyššej moci, ukončenia cinnosti a pod…) má účastník nárok na vrátenie alikvótnej (pomernej) čiastky za nedodané úlohy.
Garancie a Zodpovednosť
- Účasť na všetkých programoch, konzultáciách a akciách organizátora je účastníkovo osobné rozhodnutie na jeho osobnú zodpovednosť.
- Účastník výslovne prehlasuje, že program má motivačný a informačný charakter a v žiadnom prípade nemôže nahradzovať lekárske odporučenie, predpis či zásah.
- Programy nie sú určené pre ľudí trpiacich morbídnou obezitou, rôznymi ochoreniami, či zdravotnými komplikáciami akéhokoľvek charakteru brániacimi v účasti na tomto programe. (Najmä pohybový aparát, kĺby, cievne a srdcové ochorenia, tlak, cukrovka a pod…) V tomto prípade musí účastník samostatne vhodnosť programu prekonzultovať so svojim – príslušným lekárom.
- Organizátor nepreberá žiadnu zodpovednosť za jeho zapojenie do programov ani jeho zdravotný stav a zdravotné komplikácie s účasťou na programoch spojenými.
- Zmena v objednávke/podmienkach. Ak organizátor nebude schopný odsúhlasiť / akceptovať objednávku kupujúceho v celom rozsahu (termíny, rozsah, vyššia moc a pod….) alebo ak navrhne jej zmenu, alebo zmenu podmienok dodania z iných dôvodov, účastník bude o tejto skutočnosti informovaný e-mailom alebo iným vhodným spôsobom.
- Účastník môže uplatniť akúkoľve reklamáciu: osobne v priestoroch kupujúceho, telefonicky alebo mailom.
Cena a platobné podmienky
- Účastník je povinný zaplatiť organizátorovi za program cenu podľa organizátorom akceptovanej objednávky. Organizátor nieje plátcom DPH.
- Spôsob zaplatenia ceny je prevodom čiastky v EUR na účet organizátora cez platobné systémy Trustpay alebo bankovým prevodom.
- Organizátor vystaví a doručí faktúru kupujúcemu v súlade s platnými zákonmi SR. Daňový doklad faktúru zašle kupujúcemu predávajuci do 30 dní od pripísania kreditu na účet, ihneď po ukončení možnosti Garancie vrátenia peňazí.
- Pri platení je ako variabilný symbol nutné uviesť číslo objednávky a do poznámky meno/nick účastníka. Účastníkov nesprávne uvedený variabilný symbol pri platbe má za následok nesprávne zúčtovanie kúpnej ceny.
- V prípade, promo voľby DVAJA/PARTNER 1+1 obdrží účastník prihlasovací kód pre partnera bezplatne formou číselného jednorázovo uplatniteľného kupónu.
- Garancia vrátenia peňazí
Poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od plnenia / uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy.
účastník má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 30 dní od registrácie objednávky
Ochrana osobných údajov
- Združenie Reštartni sa, ako organizátor spracúva osobné údaje, ktoré účastník na portáli www.restartnisa.sk zadal alebo poskytol pri vzájomnej komunikácii. Účastník poskytuje organizátorovi osobné údaje v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, e-mailová adresa, telefónne číslo, prípadne fyz. a zdravotné údaje na nástenke, dátum alebo rok narodenia.
- Účelom spracúvania osobných údajov je:
– identifikácia účastníka ako zmluvného partnera pre plnenie zmluvy realizovanej cez portál,
– správne doručovanie písomností a možného tovaru, realizáciu a zavedenie predzmluvných vzťahov,
– identifikácia účastníka pre účel uskutočnenia vyvolaných rokovaní o zmene alebo ukončení zmluvy,
– plnenie povinností ustanovených zákonom a všeobecne záväznými právnymi predpismi SR
– výpočet záťaže cez BMI
– priebežné sledovanie progresu na nástenke - Právnym základom spracúvania osobných údajov je ZoOOÚ, iný všeobecne záväzný právny predpis a/alebo súhlas kupujúceho podľa ZoOOÚ. Tieto údaje a súhlas poskytuje účastník dobrovoľne. Bez poskytnutia týchto údajov nie je možné vykonať nákup, doručiť dodávku, určiť záťaž či stravovacie odporúčania a nie je možné vystaviť ani doručiť doklad o nákupe.
- Účastník poskytuje súhlas a organizátor informuje účastníka, že poskytnuté osobné údaje môžu byť:
– poskytnuté tretím osobám v nevyhnutnom rozsahu za účelom prípravy, plnenia a kontroly zmluvy, plnenia práv a povinností, sprístupnené príjemcom, ktorí sa podieľajú na príprave, realizácii nákupnej objednávky, na príprave a realizácii informačných správ na základe súhlasu poskytnutého účastníka, .
– na nevyhnutné konzultácie s tretími osobami (zdravotnými alebo tréningovými konzultantmi) k záťaži a úprave jedálničku
– pre účastníkom zvoleného partnera na nástenke
– v nevyhnutnom rozsahu zverejnené v sídle organizátora, v informačnom letáku, newsletteri, úlohe a/alebo na portáli výlučne, ak
účastník bude výherca v súťaži/akcii. - Účastníki udeľuje súhlas aj k spracovaniu poskytnutých údajov, ktoré nemajú povahu osobných údajov.
Poučenie:
Ako dotknutá osoba má účastník práva najmä podľa § 28 a iné ZoOOÚ. Na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu organizátora
má účastník právo najmä vyžadovať potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o kupujúcom spracúvané a namietať voči spracúvaniu
osobných údajov kupujúceho, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez súhlasu kupujúceho,
a žiadať ich likvidáciu. Ak organizátor má povinnosť poskytnúť a/alebo doručiť kupujúcemu povinné informácie a táto povinnosť nie je
splnená formou zverejnenia vo VOP, registráciou vyjadrujete súhlas, aby sa kupujúcemu tieto informácie poskytli formou e-mailovej alebo
sms správy na poskytnutý kontaktný údaj, resp. iným vhodným spôsobom.
Záverečné ustanovenia
- Organizátor je oprávnený uschovať a archivovať vzájomnú dokumentáciu a objednávku v elektronickej forme spolu s príslušnými Všeobecnými obchodnými podmienkami po dobu 5 rokov. Archivovaná objednávka nie je dostupná kupujúcemu. Na uzatvorenie zmluvy je ponúkaný slovenský jazyk. Účastník je oprávnený podstatné náležitosti zmluvy v elektronickej podobe reprodukovať v súlade s právnymi predpismi. Zmluva sa uzatvára na dobu do vysporiadania záväzkov strán zo zmluvy, resp. na dobu do okamihu jej zrušenia postupom podľa zmluvy, VOP a právnych predpisov. Minimálna dĺžka trvania záväzkov kupujúceho spotrebiteľa zo zmluvy je určená právnymi predpismi SR, VOP a dohodou.
- Pre doručovanie elektronických správ a úloh adresovaných kupujúcemu platí, že ak organizátor neobdrží chybové hlásenie o nemožnosti doručenia správy (e-mailu alebo sms správy) na poskytnutú e-mailovú adresu, resp. telef. číslo kupujúceho (mobil), považuje sa táto správa (e-mail alebo sms správa) za doručenú na ďalší deň od jej odoslania, ak kogentné právne predpisy neustanovujú inak. Pre doručovanie elektronických správ adresovaných organizátorovi (e-mail) platí, že elektronická písomnosť sa považuje za nedoručenú do momentu, kým jej prijatie organizátor nepotvrdí kupujúcemu spätnou e-mailovou správou. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, ak ju adresát odmietne prevziať, alebo aj v prípade, že si ju adresát vlastným zavinením alebo opomenutím neprevezme.
- Ak sa preukáže, že niektoré z ustanovení VOP a/alebo zmluvy je neplatné alebo neúčinné, nemá takáto neplatnosť alebo neúčinnosť za následok neplatnosť alebo neúčinnosť ďalších ustanovení zmluvy / VOP. V takomto prípade sa strany zaväzujú bezodkladne nahradiť takéto neplatné alebo neúčinné ustanovenie novým tak, aby bol zachovaný účel, sledovaný príslušným neplatným či neúčinným ustanovením v čase jeho prijatia, resp. uzatvorenia tejto zmluvy.
1. Rozhodným hmotným a procesným právom ( governing law ) je právo Slovenskej republiky. Všetky spory, ktoré vzniknú z VOP, zmluvy alebo v súvislosti s nimi, vrátane sporov z dodávok tovaru budú prejednávať a rozhodovať výlučne súdy v Slovenskej republike podľa práva SR. - VOP sú platné a zaväzujú odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke organizátora a je možné do nich nahliadnuť aj v sídle organizátora. Organizátor si vyhradzuje právo podľa vlastného uváženia ich rušiť, meniť, upravovať alebo nahrádzať novými s tým, že na uzatvorené zmluvy sa vzťahujú VOP platné v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy. Vykonaním registrácie, ako aj zaslaním objednávky a odkliknutím súhlasu so znením VOP na www.schudneme.sk pri ukončení procesu objednávania účastník potvrdzuje, že mu boli poskytnuté informácie o práve odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) zákona č. 102/2014 Z.z., že sa oboznámil a súhlasí s VOP, reklamačným poriadkom (čl. 5 ), považujúc ich za súčasť zmluvného vzťahu.
- VOP v tomto znení sú zverejnené a platné od 25.8.2014 a použijú sa na objednávky doručované cez portál www.restartnisa.sk po tomto dátume.
V Bratislave dňa 25.7.2016
Spracoval: Reštartni sa, o.z., Horná 5, 83152 Bratislava