Tento víkend o titul: Papáč dôsledný

Viete o tom, že rýchlojedáci spotrebujú denne o 200 kcal viac, ako tí pomalší? Kým im dôjde, že sú najedení, že majú dosť a zastavia sa, natlačia vždy o čosi navyše. Navyše večer doma vypráskajú celú chladničku. Tento víkend sme sa rozhodli proti tomuto nespoločenskému javu všetkými silami zabojovať.

Dajme si čas na jedlo. Užime si ho. Áno viem, už počujem upracovaných, ako hovoria: “Nemám na nič čas, som prepotrebný a nenahraditeľný. Horko ťažko niečo v rýchlosti zdlábnem.” Priatelia moji, prežúvať viac sa ale vyplatí. Uľahčíte metabolizmu, vytrávite lepšie a budete pociťovať menší pocit hladu.

Poďme k výzve na tento týždeň:

  1. Ak ste rýchlojedko, SPOMAĽTE čas konzumácie každého jedla na dvojnásobok času.
  2. SPOMAĽTE S JEDENÍM.
  3. Celý víkend jedzte pravidelne 5 menších porcií a POMALY.
  4. Nezobkajte pomedzi tento čas žiadne mlsoty.
  5. Každé jedlo dôsledne (min. 10x prežujte)
    KAŽDÉ A CELÝ VÍKEND. Vychutnajte si ho.
  6. Snažte sa pri každom jedle nedojesť. Nemusíte spucovať celý tanier.

Hráme o titul: Papáč dôsledný:

SCH-papac


Každý, kto si myslí, že dodržal cez víkend tieto zásady si do utorka na nástenke zaškrtne políčko: Zaslúžim si diplom.

V utorok na obed oceňujeme.

Príjemný, hoci chladný víkend priatelia.

Zima zjavne prichádza.

Petere

Reštartnisa

Dávame veci do pohybu. Nakazíme ťa endorfínmi, pohybom a zdravým životným štýlom. Pod touto značkou občas píše zakladateľ, administrátor a bloger projektu Reštartnisa Petere články na tému aktívny pohyb, turistika, beh, cyklistika, zdravá životospráva a životný reštart.

Radi by ste niečo doplnili? Prihláste sa mailom alebo FB kontom.

Prejsť na začiatok